Ont

Fortfarande ont i magen emellanåt =( Så jag har varit hemma idag och ska även va hemma imorgon =(

Idag har vi plockat lite i tvättstugan när Fredrik va hemma mest han som plockade =) Synd han skulle till jobbet när han fick städryck... t.o.m torkat ovanför skåpluckorna i köket =) Men sen skulle han iväg till jobbet... Men imorgon ska han riva lite i tvättstugan, gamla skåp som ska bort, där jag vill ändra om lite =)

Nu sitter jag här vid datan och gullungarna sitter och kollar på film, de är ju inte så fint väder lite tv väder faktiskt =)
Håller även på att tvätta de blev ju extra mycket tvätt när de rensades i tvättstugan =)

Sen är de dags för fotboll Rasmus ska träna... Vi får se om vi kan cykla dit för de vill dem =)

Nej nu ska jag med kolla på filmen och koppla av lite

Ha de bra

Tjiiiinnnggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0