Segt

idag på jobbet mycket sura miner och bubbande igen =( Man har ju ingen större  lust att gå dit mer ska kolla runt lite om jAG hittar nåt annat =)
Intte så lätt kanske men de kan ju inte bli sämre...

Ja just de ja jag va hårmodell på Diva idag, de blev bra men dem gjorde inte så stor förändring =( Lite ljusare blev de olika ljusa färger =)
Så jag gick redan kl 12 idag skönt, de skulle jag kunna göra varje dag =)

Va hemma vid 4 tiden och då tog vi en macka för Rasmus skulle på fotboll. Så vi skulle äta efteråt.  Men han va inte så jätte intresserad och tog inte på sig träningskläderna, så vi hann inte...

Men vi har hittat tennisrack så vi gick ner till tennis banan och spelade lite med barnen =)
De va riktigt kul faktiskt....

Sén när vi kom tillbaka va kl redan 19 och ingen va hungrig så vi struntade i maten... 
Barnen tog varsin yoggi sen va de dusch för båda 2... Trötta va dem sen så dem sov båda 2 kl 19.50 händer inte så ofta =)

Fredrik betalade räkningarna när jag duschade, alltid lika tråkigt usch =(

Nu ska vi gå och lägga  oss jag är helt slut

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0