Söndag

och de känns fortfarande i magen, har även fått lite feber men jag avvaktar lite och ringa till sjukhuset. man skulle ju ringa om de blev feber eller nåt annat.

Igår Frida här och hjälpte mig när Fredrik jobbade. Tack gumman du är så gullig älskar dig.
Men Moa va inte på de bästa homöret och de är hon inte idag heller =( Just nu tetas hon med Rasmus, nu orkar jag inte tjata mer nu får hon skylla sig själv om hon får en smäll av honom...

Pratade med mamma igår kväll och hon mår inte bra just nu =( Men de blir snart bättre ska du se mammsen.

När Frida va här i Fredags så tittade vi på en chihuahuan från beverly hills den va riktigt rolig. Igår tittade vi på sagan om desperoux den va inte så rolig rätt seg faktiskt...

Ja idag har vi inget bestämt ska bara ta de lungt orkar inte göra så mycket =(

Fredrik jobbar så han är inte hemma förrän halv 3. Men barnen får nog leka med kompisar idag =)

Tack för alla gulliga sms och tankar till mig när jag hade opererats =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mamma

mår lite bättre i dag vi kommer i eftermidda o grillar puss o kram

2009-05-17 @ 13:03:39
Postat av: Frida

Hihi Älskar dig oxå :) <3

2009-05-17 @ 20:00:04
URL: http://fridaismyname.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Va skönt att allt gick bra!

Hoppas du piggnar till snart... säg till när du vill/kan börja träna igen!

Kram

2009-05-18 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0