Söndag

och en väldigt seg dag... Men de är självförvållat brukar man ju säga =)
Igår va vi på femkamp och de va skitkul och gissa vilka som vann jo de RRRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖDDDDDDDAAAAAAA laget hihi
193-163 ah va kassa ni va i de blåa laget hehe
Efter femkampen va de fest hemma hos Madde och de va riktigt trevligt vi gick inte hem förrän halv 4 i morse =)
När vi kom hem va vi hungriga och de blev rostade mackor då... Mums de satt fint =)
Men jag och Fredrik vaknade halv 10 i morse sen vaknade pappa med efter en stund och de blev mycket skratt =)
Fredrik och pappa gick till affären och köpte frallor mm.
Kl halv 12 va de dags för dem andra med att vakna tyckte vi =)
Lite flams och trams sen åkte mamma, pappa, Frida och Emma hem vi satte oss i lugn och ro en stund sen kom barnen hem då va de slut på lugnet för dem hade sovit i bilen så dem va jätte pigga =)
Lite foto sen igår de kommer från femkampen när Frida har lagt in dem =) Jag hade ju inte kameran med =(
  Frida och Emma massa flaskor framför sig =)

 Så söta dem är =)    turturduvorna =) ah puttinutt=)

 Så här såg hon ut lite senare på kvällen =) Undrar vilken tandkräm hon använder hahaha
 Så här fick vi ha henne idag hahaha

Om ni undrar vem de är så är de bara min mamma ANNIKA =)


I fredags blev de inte så mycket shoppat för jag hittade tyvärr inte så mycket =( men de brukar ju oftast va så när man vill hitta nåt...

de blev bus skrik bråk mm och nu har dem gått och lagt sig nu ska vi med krypa ner för imorgon är de jobbe dags igen...

Hej hopp ............

Kommentarer
Postat av: mamma

hihi inga vackra bilder precis men vänta du så ska ja be frida lägga in lite bilder på sin blogg på dig hihihih men kul hade vi iallafall kram o tack för en mycke trevlig kväll och natt o morgon

2009-05-24 @ 21:14:47
Postat av: frida

HAHAHAH snygga bilder ;) men jävligt roligt hade vi iallafall :D <3

2009-05-24 @ 21:19:03
URL: http://fridaismyname.blogg.se/
Postat av: Vonka

Jag döööör!!! Annika blir så bra på bild!!! Jag tippar på... Colgate :-DDD

2009-05-24 @ 22:30:36
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är för gullig du vonka men det var pepsodent kram på er annika

2009-05-25 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0