Söndag

Och lite uppdateringar om vad som har hänt =)

Torsdag va hemma från jobbet då med, Rasmus va med ledig då så vi plockade lite här hemma rasmus lekte med kompis. På kvällen kom Jennie och Neo vi grillade och hade väldigt trevligt, åkte till Önnestad och kollade på elden.
De blev inte så sent för Neo va trött så dem körde hem efter elden vid halv 10 tror jag klockan va. Moa va med jätte trött och till och med bad om att få gå och lägga sig när vi kom hem händer inte ofta kan jag säga...

Fredagen gjorde vi inte så mycket, Fredrik jobbade kväll och Rasmus lekte med kompis, så jag och Moa åkte hem till mamma och pappa och drack kaffe. Sen åkte jag och Frida och handlade Moa stannade hos mamma och pappa. De va lugnt att gå med Frida och handla hon lekte inte bland maten och kläderna =) Hon gick fint vid vagnen haha
På kvällen kom Jennie och Neo vi grillade igen och drack vin mm, hade väldigt trevligt.

Lördagen då åkte alla utemöblerna ut för en sommar rengöring de behövdes verkligen... Efter de åkte jag  och barnen hem till mamma, pappa och Frida där vi grillade väldigt goda laxpaket de du Vonka där missade du nåt. Tyvärr glömde jag fota de hihi. Hade inte tänkt dricka vin men efter rätt mycket övertalande från mamma och Frida så tog jag några glas vin, och tro de eller ej men de va gott även igår =) Så Fredrik hämtade oss när han slutade =)

Idag Söndag har jag, Rasmus, Moa, Mamma, Pappa och Frida varit hos mormor och morfar och haft en riktigt trevlig dag i Åhus =) (Fredrik jobbade så de va därför inte han va med) Men efter vi kom hem började Moa bråka så in i, har precis somnat och vi gick upp kvart i 8 nu är klockan 21.55. Snacka om att jag va förbannad till slut =( Vadå övertrött!

Och nu är jag verkligen trött så nu ska jag krypa ner
Sov gott


Kommentarer
Postat av: mamma

det var trevligt både lörd o sönd tycker vi me kram

2009-05-03 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0