Tisdag

Usch vilken fruktansvärt seg dag =(
Först jobbat, sen va de utvecklingssamtal på dagis och då fick jag reda på att dem hade reagerat på att Moa inte ser vissa färger =( Så de får vi kolla nästa gång vi är hos ögonläkaren... De va svart, vitt och blått som hon säger att hon inte vet vad de är för färg, när man frågar =(

Usch de känns som de är mycket just nu. De mesta är jobbigt tycker jag...

Och så väldigt nervös inför fredag så de är hemskt. Jag tycker inte om sjukhus, får en lustig känsla i magen så fort jag går in på sjukhuset =( De är sen morsan (farmor) hade fått hjärnblödning och låg där inne =(

Väl hemma efter utvecklingssamtalet så va de middag, men Moa hann sätta igång med ett bråk med innan middagen, då blir man på så dåligt homör men hon har inte riktigt förstått de tyvär r=( men efter man har förklarat så kommer hon och ber om förlåtelse och säger hur mycket hon älskar oss och sen blev de bra igen som tur va =)
sen va de dags för Rasmus att åka på fotboll.
Fredrik åkte på de med honom och jag hade Moa hemma så vi plockade undan efter maten. Sen fick vi gå ut med nina (kaninen) en runda, hon va helt toppad.

Sen va de duschning och bollibompa, de är rätt skönt att sätta sig ner när de börjar =)
Efter de va de läggdags för barnen och jag och Fredrik satte oss och koppladde av och mös en stund. Och nu är han på jobbet och jag har gått och lagt mig. hoppas på en bättre dag imorgon

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0