Torsdag

och sista jobbe dagen denna veckan för mig, men hade hellre jobbat kan jag ju säga =)
Ja imorgon är de dags för allvaret med operation.
Kl 10 ska jag va på sjukhuset har jag fått reda på idag usch de blir en lång morgon =( ingen frukost heller...
Så nu är allt fixat med barnen så inte dem behöver förlja med till sjukan, Mamma och Frida ska hämta Moa på dagis. Men hon vet inget så hon kommer nog bli jätteglad över de =)
Rasmus ska följa med William hem efter skolan, sen är de disco på skolan på kvällen så han ska va där och ha följe med William dit =)
De är skönt att ha allt detta fixat så man inte behöver tänka på nåt sånt om de skulle dra ut på tiden...

På jobbet där är de väldigt bra stämmning nu igen, jag har lyckats =)
Men jag sa till dem idag att nu kommer ni få tråkigt imorgon när inte jag är här =) och dem höll faktiskt med =) men dem vågade väl inget annat haha

Efter jobbet va de först till affären och köpa panodil till imorgon för jag skulle ta 4 st precis innan jag åker hemifrån.
Ja sen åkte jag hem Fredrik, Rasmus spelade tv-spel så jag passade på att sätta mig och leka med Moa lite, de va rätt länge sen jag gjorde de tyvärr =(

Sen va de middag och efter de åkte Fredrik in på hemmakväll och hyrde film till i helgen. Och jag, Rasmus och Moa sparkade fotboll de va kul...
Idag har jag sketit i att plocka, plocka hela tiden jag har lekt med barnen istället så de är lite uppställt. Men Fredrik lovade att dammsuga imorgon och handla när jag är på sjukhuset...

Nej nu ska jag umgås lite med min man framför tv:n
Sen får jag försöka sova inför imorgon

Therese

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Sis:) va ska du opereras för? hänger inte med.

Allt bra annars?kram

2009-05-14 @ 20:34:02
URL: http://vildaangelica.blogg.se/
Postat av: Vonka

Lilla gumman du ska se att det går bra! Ta det bara lugnt å se till att ha det lugnt å skönt när du kommer hem!! Älskar dig, skitunge :-) Puss

2009-05-14 @ 22:51:37
URL: http://kotok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0