Torsdag

men känns som onsdag tycker jag...
Jag har varit hemma idag för jag mår inte bra =(
Ska ju till läkaren imorgon och se om man kan få lite hjälp =//
Så idag har de varit lugnt bara varit hemma, Fredrik jobbar kväll så han va hemma till kl halv 2 de va skönt att ha honom hemma. Skulle vilja ha honom hemma nu också =)
Han tog komp igår kväll i 1,5 timme för jag mådde så dåligt=(
Efter Moa lämnats på dagis tog vi de lugnt och bara slappade, en stund innan han skulle till jobbet fick jag ett ryck och ville spela guitar hero, så de gjorde vi innan han körde =)

Madde kom en runda för hon är sjukskriven för sin mage =//
De va trevligt att sitta och snacka lite =)

Hämtade barnen men de tog ett tag innan vi väl va hemma igen för Rasmus skulle stanna och leka med kompisarna för dem va ute...
Jag och Moa gick till affären vi hade ingen mjölk eller grönsaker hemma =)

Väl hemma orkade jag inte gå till Madde och hämta pulvret =( Får ta de imorgon gumman =)

Nej nu ska jag kolla grannfejden

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: mamma

hej gumman hoppas du mår bättre nu vi har ju mycke kul att se fram emot nu kram mamma pappa frida

2009-05-30 @ 00:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0