Torsdag

och jag är helt slut i hela kroppen, börjar bli förskyld. De är inte bra nu inför nästa fredag =( Måste hålla mig frisk...

Just nu ligger jag på golvet för Nina (kaninen) springer runt på golvet =) Måste ju ut ur buren och springa av sig lite. Fy vad jobbigt att va instängd i en liten bur...

Vad har hänt idag jo jobbat segt som in i.... Men man måste ju stå ut ändå, alla är ju så siggiga på jobbet så de är en så jobbig stämning. tyvärr...

Efter jobbet va vi och handlade, alltid lika tråkigt =( och dyrt blir de med alltid tycker jag=(

Annars blir de inte mycket annat idag ska kolla på bollibompa nu med barnen, sen ska dem gå och lägga sig. Och vi ska sätta oss i lugn och ro =)

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: frida

haha ;) jag älskar dig oxå trots att du är som du är <3 vi är nog födda så ;) haha <333

2009-05-07 @ 20:24:26
URL: http://fridaismyname.blogg.se/
Postat av: Vonka

Är det siggigt på jobbet?? Det är ju skit! Men du får sprida lite glädje s

2009-05-10 @ 20:49:37
URL: http://kotok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0