Takida

YESSSSS vi ska gå och kolla på takida den 27 november weiiiii...
De ska bli sssååååååååå jäkla kul jag gillar verkligen dem :)

Lotta och Matte ska också följa efter koncerten ska vi festa vidare i malmö sen sova på hotel...
Ska bli riktigt kul att komma från denna stan lite =)

Jag vet jag har inte skrivit på ettt jätte långt tag hiihi men just nu har jag mycket i skolan de är prov och inlämningasuppgifter... Men de går framåt nu har jag haft sista provet i medicinsk grundkurs och de blev också godkänt så skönt. Jag va lite nervös för detta sista provet de kändes inte riktigt ok...

I tisdags efter skolan va jag och tränade så skönt att börja med detta igen... promenader har de blivit varje dag nu =)

I lördags fyllde pappa år men de va kalas i fredags för han fick biljetter till matchen i lördags i köpenhamn :)
Jäkla va överraskad han blev hihi de hade han verkligen inte trott att han skulle få han skulle ju klippa häcken på lördagen hahahaha.

Jag, Moa, Mamma, Frida, Mormor och morfar käkade planka här hemma sen va vi ju tvugna att titta på fotbollen för vi kanske skulle se dem där hahaha
Men de gjorde vi inte, men vi totalt inne i matchen andra halvlek =)
De va en riktigt trevlig och mysig kväll...

Jag skulle även hjälpa mamma att maila hon trodde inte hon kunde se sina mail på min data haha
Trodde hon skulle behöva ta med sin data för att se mailen...

Annars är de mesta som vanligt jobb, skola, mat kvällsbestyr mm.

 Ett foto sen vi va och bowlade :)

Ha de gott tjabba

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det va en mycke trevlig kväll vi ska mysa me barnen den 27 när ni ska till malmö ska me bli väldigt mysigt fred o lörd ja bara skojade om det me datan hihhih kram mamma

2009-10-15 @ 09:02:19
Postat av: Frida

Ojojoj ! Man blir helt chockad när man kommer in på din blogg och ser att du har skrivit ett nytt inlägg ;) haha Lördagen vara väldigt trevlig faktiskt. Första gången jag ser en hel fotbollsmatch :P haha Så det var kanske på tiden :P <3

2009-10-15 @ 21:01:48
URL: http://fridaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0