Fredag

Ja jag vet jag är dålig på att uppdatera den här bloggen... Men de får ni helt enkelt stå ut med hihi

Idag är de fredag och äntligen helg sssååååååååååå skönt =)
Hela denna veckan har kännts seg och trött är jag typ hela tiden =( jobbigt men jag antar att de har att göra med denna årstiden för de är ju mörkt på morgnarna...

Ja vad har hänt denna veckan?!

Jag har jobbat och varit i skolan, nu har jag börjat jobba 70 % så då är jag ledig från jobbet men är i skolan 1,5 timme den dan. Men jag får ju plugga en hel del också...
Men jag är mogen för detta nu så nu är de kul att plugga.
Fast att de fortfarande tar lite tid innan de väl fastnar hihi.

Idag har Fredrik varit ledig så när jag kom hem hade dem ätit mellanmål, så vi kunde åka direkt till badhuset =)
De va riktigt mysigt att va där 2 timmar och snabbt gick de med =)

Nu sitter jag vid datan och Fredrik kollar på sin nya mobil, Rasmus spelar wii och Moa leker med dockor =)

Och vi är alla lite sletna efter badet...

Nu fick ni en liten uppdatering

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo Tess i dag är det måndag kram mamma

2009-09-07 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0