Igår hände de

ja de gjorde de usch de känns hemskt....
Men de löser sig ska du se =)
Visst känns de jobbigt nu men du kommer hitta annat och allt kommer bli bra snart =)

Idag är jag ledig. Hade lektion igår istället nice =)
Så idag ska jag och Moa in till stan en runda efter jag pluggat, hon tittar på askungen nu =)
Ska kolla upp lite för snart är de ju kalas som gäller =)
Pappsen fyller snart år...
Efter de så är de ju Rasmus som fyller år...

Ola och Becca ha en riktigt trevlig resa och passa på att mysa och njuta riktigt ordentligt =)
Så hörs vi när ni kommer hem så vi får träffas nån dag =)

Nej nu ska jag plugga lite hörs sen

kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad har hänt??

2009-09-15 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0