Tisdag

Idag har jag varit ledig från jobbet nice
Men de va skola kl 12.30-13.30 ungefär för de va prov. De kändes som de gick sådär får väl se nästa vecka =)

När jag kom hem fixade jag mellan mål som va frukter med lite sirap på som värmdes i ugnen och barnen tog glass till de och jag och Fredrik hade naturell youghurt. Bakade GI bröd gjorde jag sen mamma och dem fick de ena och de va gott sa dem...
Putsade fönsterna i uterummet gjorde jag när Fredrik lagade mat, vilket blev köttfärs limpa och grönsaker de va också GI och de va riktigt gott =)

Nu är Rasmus hos mamma, pappa och Frida han ska sova där i natt för han har studiedag i morgon =)
Och mamma är ju ledig så han slipper fritids...

Jag och Moa va ute och gick en runda innan när Fredrik va och lämnade Rasmus =)

Nu ska Moa gå och lägga sig och vi ska titta på wallander tjuven...

Imorgon är de jobb till 12 sen ska jag hämta Rasmus och de är ingen skola skönt att sluta tidigt=)

Nej nu är de film tajm
ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0