Tisdag igen hihi

ja sist jag skrev va de  också tisdag haha
Har knappt suttit vid datan nåt den sista tiden...

Hinner nte känns de som...

Idag är jag ledig från jobbet men jag va även hemma igår eftersom mitt ena öga har svullnat upp så jag typ inte ser nåt med de=(

Men idag känns de lite bättre som tur är puh man blir ju lite orolig när de är ögonen...

Ja imorse lämnade jag barnen i skolan och på dagis, sen gick jag hem till madde och käkade frukost och drack kaffe... Och snackade en massa skit haha

Skolan ska jag till om ett tag sen behöver jag nog handla med usch de tycker jag är tråkigt.

Ja vad har annars hänt förra veckan hmm
de har mest varit jobb och plugga, mat, mysa lite med barnen mm

I freddags och lördags jobbade jag och mormor även frida i lördags, i mammas gamla affär de va utförsäljning.

Vilka gamiga gamla kärringar de finns usch, de va kö utanför och vi skulle jobba till 6 i fredags men va inte därifrån förrän halv 8 typ, i lördags skulle vi stänga 2 men vi va därifrån kl halv 4...

Men de va riktigt kul att göra lite annat än att bara gå och städa efter alla grisar på jobbet haha...

nej nu ska jag plugga lite ha de gott

Kommentarer
Postat av: rebbe

nej det var ingen trevlig bröllopsresa =(...fullt upp nu..plugga,praktisera,jobba, föräldrarmäöten o annat..puhh..jag hinner inte med mitt liv!!! hoppas det lugnar sig snart. får nog börja tacka nej till att jobba o lägga fokus på skolan bara..hoppas allt är super med er ?? kramar

2009-09-29 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0