Tisdag

Idag har jag varit ledig från jobbet som jag alltid är på tisdagar =)

Men jag har varit i skolan idag, de va prov men de kändes som de gick bra faktiskt =)
Vi hade 3 kapitel om microorganismer att läsa i boken plus uppgifter...
Så va de 8 sketna frågor på provet...

Men iallafall så va barnen på fritids och dagis till 4. Så jag körde inom till Jane en runda efter skolan de va trevligt =)
Nu börjar hon få en bebismage de är så gulligt =)

Jaha i helgen ändrade vi om på Rasmus rum de blev riktigt bra och han blev nöjd...
Sen hade vi mest en lugn helg, kommer knappt ihåg vad vi gjorde. minnet är bra men kort tyvärr...

Imorgon ska jag jobba till 12 sen ska jag, Fredrik och Moa åka till Ikea. Ska köpa lite till uterummet fast de inte är färdigt än. Blir så jäkla irreterad på de... De skulle ta 3-4 veckor nu är de 6 veckor.
Men nu hade inte fönstren kommit...

Aja nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska lägga mig

Puss på er

Kommentarer
Postat av: marie

Hallå Theres.....

inte samma problem väl som mamsen o pappsen....men deras är väl klart nu??

Hur går det i skolan..vad är det du läser???

Kram kram

Säg till mamma att hon skaffar facebook....(det är kul)

2009-09-09 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0