Torsdag

och Frida har varit barnvakt till barnen ikväll för första gången. Jag har varit på föräldramöte på dagis idag.
Men de hade gått bra =) Så de kan hon ju va igen då hihi

Igår va mormor här och va barnvakt för då va de föräldrmöte på skolan, För Fredrik jobbar kvällar ja både idag och igår då alltså...

Annars har denna veckan varit lite stressig men helt ok =)
Jag har klippt mig, föräldramöte, skolan mm

Men nu är de äntligen snart helg sssssåååååååå skönt...
Behöver vila upp mig känner jag =)

Imorgon ska jag hämta barnen vid 3 tiden sen ska vi nog in till stan en runda.
Sen ska vi ha en myskväll jag och barnen lite chips och nåt gott att äta....

Sen på lördag är de fotboll för Rasmus om han är bra han har blivit jätteförskyld idag...
Moa ska på ridskola...

Sen ska jag och barnen gå på bio och kolla på Gi force lite mys då med hihi

De va länge sen vi hade de

Nej nu ska jag snart lägga mig

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0