Hej hopp

Ja jag vet de är evigheter sen jag skrev nåt här =)

Men nu har jag faktiskt en sak att skriva om så därför skriver jag nu och hade tänkt bli lite bättre på att skriva här...

Jo de är så att jag inte har skrivit för jag har inte haft nån lust och sen har jag inte mått så bra...
Mått väldigt illa och väldigt trött...
Jag är nämligen gravid snart i vecka 16 =)
Så i augusti kommer de en liten bebis till vi längtar =)
Vi va på första besöket hos barnmorskan den 27 januari och allt verkade bra.
Den 8 mars ska vi på ultraljud ska bli kul/ spännande =) hihi

Men nu mår jag bättre är bara trött, men de får man ta =)

Så nu ska jag försöka bli bättre på uppdateringen här =)

Ha de bra
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi längtar me på den lille eller lilla babyn ska bli så kul kram mormor ,morfar ,moster.

2010-02-10 @ 19:05:44
Postat av: rebbe

vad roligt!! stort grattis till er...kramar

2010-02-10 @ 19:12:56
Postat av: Frida

hihi äntligen skriver du här efter bara typ 2 månader och lite till :P Ska bli kul med bebis igen :D:D:D längtar! <3

2010-02-10 @ 22:08:24
URL: http://fridaismyname.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis Therese....kul!!!....

2010-02-11 @ 06:37:18
Postat av: Jossan

Va katten!?

Inte ett uns har du berättat i våra sms omgångar!! Hmmmm...



STORT grattis till er alla! Stora familjen snart!

Kram kram

2010-02-11 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0