Torsdag

Vad kul att logga in här och se att så många hade kommenterat =)
Jag trodde typ inte att nån kollade denna bloggen mer, men där hade jag visst fel =)

Igår och idag har jag varit hemma med rasmus han är genom förskyld och har sån hosta =(
Vi va hos läkaren igår för han hade ont i halsen och även i hjärtat när han hostade sa han. Men de va ju inget med halsen men eftersom han hade så ont när han hostade så fick vi cosilana etyfen (tror de stavas så)
Och de har nog hjälpt lite för han kunde sova i natt iallafall =)
Men jag tänkte han kanske kunde prova på att gå imorgon...
Om de inte skulle gå så är Fredrik hemma så då får han gå hem till honom...

Vi hade tänkt vi skulle åka till badhuset imorgon men de kan vi ju glömma, får ta de senare =)

Nej nu ska jag och rasmus kolla på surf`s up och bara ta de lugnt =)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0